18 Aug 2011

Casual walk in the park

I enjoyed my "Stylish blog guest" company yesterday very much. We went on a walk at the Skopje park and had a dinner later at a very nice restaurant.
Your positive comments about her look made me very satisfied. I value every comment of yours and they always make me happy!

In this ocasion I would like to thank lady Nataša from the blog Natasha-Nataly which made me a nominee for Lovely blog guest award. I would also like to announce that in my next post I will nominate some of your blogs too!
Presenting my casual park outfit... ;)

***

Uživala sam juče u društvu mog stylish blog guest-a. Prošetale smo kroz park Skoplja, uradile par fotografija i sve zaokružile jednom lepom večerom.
Danas su me vaši pozitivni komentari o njenom izgledu baš prijatno iznenadili! Želim vam i reći da jako vrednujem svaki vaš komentar i da me svaki čini srećnom! :)

Želim da iskoristim ovu priliku da se zahvalim Nataši - Nataly na nominaciji za "Lovely blog award" kao i da najavim da ću sutra i sama nominovati par vaših blogova!
Predstavljam vam moj opušteni outfit za šetnju kroz park... ;)    






 I was wearing:
Morgan shirt,
Zara shorts,
Stradivarius balerins,
Benetton hat,
H&M ring.

7 comments:

Marija - Victima Perfecta said...

Prelepo! Majica, sesir, sorc - sve :)))

sugarhoneybaby said...

Sesir je fenomenalan!Lepa je komb:)

Amanda said...

beautiful outfit and love your nail color! i liked your page on facebook too :)

amandawojtas.blogspot.com

Marcela Gmd said...

Congrats!!! I like your blog!
Maybe we can follow each other?
Besos, desde España, Marcela

marama said...

Preubava si i slikite se odlicni.
Te sledam =)

http://maramasplace.blogspot.com/

carmen said...

lovely outfit <3

The Fire Inside Me said...

odlicni sliki!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...