13 Oct 2012

Amo Lusso necklace in casual outfit

Danas mi je dan započeo kafom u Šeheru sa prijateljicom koju nisam odavno videla!
Prijalo mi je njeno društvo! Kako je bio kišni dan, nisam htela Tinu da vodim da se ne prehladi... :)
Ona se igrala u svom krevecu :) Ostatak dana sam provela kući sa porodicom.

Kako vam se svidja moja ogrlica uklopljena s ovim casual outfitom?
***
My day started with coffie in Seher cafe here in Belgrade with a friend I haven't seen long ago!
My little sweatheart stayed at home, playing with her toys :
I mixed my Amo Lusso necklace with a casual outfit today! Do you like it?





















 I was wearing:
Amo Lusso necklace (order it by mailing me)
Naf Naf trench coat (old)
Guess jeans (old)
Zara Shirt (new)
Elisaneri boots
DKNY gold ring




11 comments:

Erna Miletic said...

Prelepa je ogrlica :)

Isidora said...

Bas lepa ogrlica, bas sam pre neki dan bila u Seheru, to mi je u komsiliku! :D
xx

Marijana said...

Odlicna kombinacija... Tina je preslatka ;D

Jelena Dimić said...

Wow, kako super kombinacija! Ogrlica joj stvarno daje jedan poseban šmek. Izgledaš sjajno! :D
Pratim te. :D

http://the-wandering-heart.blogspot.com

Unknown said...

Jako je lijepa ogrlica! I majica isto! :)

A.
FASHION IMPERATIVE
FI FB

Kriszti said...

Ogrlica je prelepa!

Lejla said...

Ogrlica je sjajna!! Majica isto tako! A ova bebica je preslatka :D

Анна said...

Beautiful photos!
I absolutely love!

Jelena Zivanovic said...

Trenc je fenomenalan a bebac kao secer!:)

Anonymous said...

Prelepo! :)

Svetlana said...

Odlican outfit! Ogrlica je prelepa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...