15 Sept 2013

NYFW Street Style favorites

Danas za vas nesto drugačije. Samo da vam kažem da nisam zaboravila na vas, jednostavno sam prezauzeta obavezama u međuostalom i nečim lepim što spremam za vas. 

Ispratila sam NYFW i imam svoje favoritne kolekcije, ali moram priznati da mi je uvek zanimljivije da gledam šta se nosilo na ulici i u prvim redovima :) Zato danas sa vama delim par fotografija sa ulica Njujorka. Kao što ste već pretpostavili prednost imaju ženstvene i damske kombinacije. 

Uživajte i ne zaboravite da odaberete svoj favorit među njima. 


























9 comments:

Anonymous said...

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1176156_515727148510086_1273607371_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1237173_516077425141725_1504710898_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1236796_514885808594220_735507827_n.jpg
Tamara je blistala na MBFW, moj favorit! Izabrala bih sve odevne kombinacije, ali recimo ove tri :**

Anonymous said...

Chiara Frragni je definitivno moja omiljena blogerka sto zbog stila sto zbog natprirodne lepote! Ne mogu je se nagledati :-)

Anonymous said...

Pardon lapsus calami...htedoh napisati Ferragni

Anonymous said...

slazem se. Tamara i Chiara. Odlicno!

Lili Mitrovic said...

Pogledala sam linkove i outfiti su zaista odlični!

elena's blog said...

odlicen izbor lili ,po moj vkus i stil bi gi odbrala 7mata i 8mata fotografija:)

Anonymous said...

slazem se, Tamara je bila ubedljivo najbolja! :)
Lili i tvoj izbor je odlican! :)

Anonymous said...

imas li ti original hermes torbu? :)

Anonymous said...

Primecujem jedan uzasan nesklad kod tebe.Sa jedne strane,podrzavas kriminalca Cecu,pratis nju i njenu decu na Instagramu,kao i buljuk estrade i groznih silikonki,a onda na blogu postavljas fotke Mire Dume i zaista stylish ljudi...
Mislim opredeli se kom fazonu ces se prikloniti jer ovako ispadas smesna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...