1 Sept 2013

September Blog Sale (part one)

BLOG SALE je tu! :) 
S obzirom da sam izdvojila ceo kofer stvari, uradicu prodaju krpica u vise delova. Prva rasprodaja je upravo tu! Za vas imam par dobrih komada i nadam se da ce se za svakog od vas naci nesto. Cipele su vecinom 2500,oo din, broja 39 i 40. Uz neke odabrane komade dobjate i poklon.  Odluka o kupovini se salje na mejl amolusso@yahoo.com gde se dogovaramo oko placanja. Proizvod se povlaci sa prodaje odmah natpisom prodato! 

Pocnimo! :)

Roberto Cavali potpuno kozne, br 39, 4000,oo din 



Aldo kozne, br 40, 2500,oo din 

 Torba Armani original PRODATO
 Bershka br 39  (PRODATO)
 Bershka torba kozna, 1900.oo din
 Casadei, br 40, 5000,oo din, torba na POKLON uz njih (kozna)
 Cizme sa pravim zecjim krznom, br 40, 3000,00 din
 Fabi sandale, potpuno kozne, br 39, 4500,oo din
 Zara krem cipele, 40 br, 2500,oo din
MAC cizme, potpuno kozne, br 40, 5000,oo din
 Ralph Lauren torba, replika, eko koza (PRODATO)

 Zara baletanke sa nitnama, 40 br, 2200 din
 Zara kozne sandale oblozene satenom, br 40, 2500,oo din
 Zara kozne bele cipele, nova kolekcija, br 40, 2900,oo din,
 Zara crne cipele, br 40, 2500,oo din, 
 Zara metalik cipele, br 40, 2900,oo, torba Mango 1500,oo din.
Zara zlatne cipele, br 40, 2500,oo din

* Sve fotografije uradjene 31.8.2013
blog sale je otvoren do 8.9.2013 kada krece novi.

26 comments:

Unknown said...

Par savrsenih stvari, steta sto nisu moj broj :(

Anonymous said...

Cao,super su mi ove cizmice sa zecjim krznom.Je li prava koza i da li su iznosene ili izgledaju novije? Takodje,da li je kalup manji il veci jer ja nosim 39-40, zavisi?

Anonymous said...

U kakvom su stanju srebrne zara sandale i da li postoji mogucnost da se kupe bez torbe za nesto nizu cenu? Pozdrav

Lili Mitrovic said...

Ni jednom nosene.Kalup je tacno 40.Eko koža, samo zecje krzno pravo.

Anonymous said...

Svaka cast kako je slikano! Odlican izbor Lili!
Pozzz

Anonymous said...

Jaoj Liliiiiiiii, :((((( sve mi se svidja ali nosim 37,38 :((((((((((( jedva cekam krpice tu ce mi valjda nesto odgovarati!!! Super SALE!!!! :*
Kaca

Anaonheels said...

Evo ja se javljam za torbu, pa možemo da se dogovorimo :)

Lili Mitrovic said...

Cao devojke, razdvojila sam ponude s obzirom da mi se vise njih javilo sa istim pitanjem.

Napravila sam novu ponudu. Spustila sam cenu sreb Zara cipela sa 3500 na 2900, ali armani je morala ostati 5000 s obzirom na to da je kupljena 140€ u Xyz i da je 100% original, jednom nošena.

Cekam vas na mejl.

Lili Mitrovic said...

Drago mi je;)

Lili Mitrovic said...

Hvala.

Lili Mitrovic said...

Zara sreb cipele su u odličnom stanju, slike su uradjene prekjuče, to je i naznačeno na kraju

Anonymous said...

Kad ce garderobica? :) :)

Anonymous said...

Kad ce garderobica? :) :)

Anonymous said...

Lili,sto prodajes ove cizmice? Super su

Anonymous said...

Ja nikako ne mogu da ti pustim por na yahoo mail,mozda zato sto ulazim preko mob.daj mi profil na fejs-u pa da ti pustim tamo

Anonymous said...

Imas li negde sliku sa cavali cipelama (prvim) i Casadei da nam pokazes kako stoje?
Inace super ti je ideja na ovakvim rasprodajama (pogotovo tasni i obuce)!!! Svaka cast :)

Lili Mitrovic said...

Hvala!
Evo slika gde nosim njih samo su mi prsti malo izleteli:
http://4.bp.blogspot.com/-bnCXElhGJpE/Tn-h5pZXXyI/AAAAAAAAA0Y/adC02IsXawE/s1600/IMG_0486.JPG
A od Cavallija nemam ali stoje jako lepo i izduze nogu, prefinjene su i otmene.

Anonymous said...

Imas u gornjem levom uglu polje, tu ukucaj casadei ili cavali i kliknes na lupicu pored i izadje ti svaki post na blogu u kome se pominju te cipele, ima ih dosta, mislim da ti je tako najlakse da vidis kako stoje... :)

Lili Mitrovic said...

Bice svake nedelje u sedmici kao danas
rasprodaja garderobe koje ne nosim, uvek je ima :)

Lili Mitrovic said...

Mozete mi poslati poruku na oficijalnoj fb strani bloga ima prozrcic gore gde pise Facebook, kliknite tu.

Anonymous said...

Hoces li postavljati jos tasni mozda? Sad sam bas u potrazi za nekom, vecom i koju mogu da kombinujem uz sve :)

Anonymous said...

Sta ces ti da nosis kada sve rasproda? : ))))))
Super ti je izbor, ponuda kako god!

Anonymous said...

kako se narucuje

Lili Mitrovic said...

Na mejl: amolusso@yahoo.com

Anonymous said...

kolika je stikla ovih poslednjih zarinih cipelica i da li jos uvek mogu da se poruce

Lili Mitrovic said...

Prodate :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...