26 Dec 2013

Institut da Beaute "DIKTAT"

Nedavno sam bila gost izlagač u salonu lepote „Diktat“ koji je obeležio ceo prošli vikend. 

I danas u ovom postu planiram da sa vama koji me pratite podelim par stvari. Znam da vas ima dosta i da ste mi slali poruke zašto više ništa ne objavljejm na blogu već duže vremena, nego sve na intagramu?  Pa eto, ne zove se džaba Insta – gram :) Tu se sve dobije na kašikicu odmah u trenutku kada se desi , ili dok se dešava. Ljudi su prestali da imaju dovoljno vremena za sve u današnje vreme.  Iskreno, bila sam zauzeta sopstvenim i porodičnim obavezama, a i poslovnim. Amo Lusso kapice koje sam osmislila još u januaru 2013 po uzoru na jednu koju sam videla kod Chiare Ferragni, sada su postale baš tražene. Nisam se zadržala na toj jednoj koja je bila moja verzija kape sa velom, već sam otišla korak dalje i stvorila par modela koje sam u potpunosti uradila po mojoj zamisli. 

Amo Lusso Klač torbica, inspirisana Jovankom Broz



Elem, da se vratimo na samo izlaganje... Oduševljena sam salonom lepote Dikat, kao i ljudima koji ga vode i uslugama koje pružaju!  Zahvaljujući njih koji su me pozvali da izlažem svoje Amo Lusso komade, upoznala sam se i sa drugim divnim devojkama koje su se našle u istoj ulozi kao ja. Moram da pomenem Maju koja je jedna mlada mama i već ima svoj fb brend odeće za kojim ćete da odlepite! On se zove Kupi Lux!

Tu i je i divna i talentovana NevenaPrijić koja kroz svoje umetničke slike ilustruje današnjicu na jedan veoma znimljiv način. Dopada mi se njen pristup svetu, a sigurna sam da ćete i vi hteti da vidite ono što sam ja videla klikom ovde.

Pitanja za vas... Šta očekujete od ovog bloga, šta biste hteli da vidite na njemu i koje bi bile vaše sugestije, kritike?

Obično su kraći tekstovi, ali sa obzirom da me nije bilo dugo, danas sam se baš raspisala J)
Jedva čekam da ćaskamo u komentarima!

Pozdrav, do sledećeg posta!

Tijana Dapčević sa svojom crnom Amo Lusso kapicom

Isprobavanje Amo Lusso kapice

Isprobavanje Amo Lusso ogrlice

Andjelka Prpić (desno) sa svojom Amo Lusso kapicom



Novi model - Amo Lusso broš kapica sa Swarovski kristalima




Nosila sam: 
Amo Lusso kapicu,
Elisabetha Franchi bundicu,
Wannabe collection sako. 

*Narudzbine Amo Lusso kapica na +381 62 220 250 (whatapp, viber, sms) 


Photos: Milan Gordić

3 comments:

Anonymous said...

Slike su ti dosta kvalitetnije i ti poziras normalno. Mislim da ili se bavis blogovanjem, ili ne. Ne treba da izbacujes postove svaki dan, ako nemas za to materijala, ali ovako retko je premalo. Kapice su super ove sa velom, samo mi bas kitnjasta ova zadnja sa cirkonima. Ti si preslatka na zadnjoj fotografiji i mislim da si odevnu kombinaciju mogla da slikas jer je ja nisam zapazila ranije na blogu.
Mozes da osvezis blog pored blog salea, sa nekim nagradnim igrama, i dogadjajima na koje ides, sta kupujes, bas svasta ima da se prezentuje pratiocima, samo ti treba masta.

Anonymous said...

Kapata e preubava :)

D. said...

I love your blog and I really like the hats. Keep up the good work <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...