31 Oct 2014

P...S...Fashion

Na mojoj modnoj mapi ponosno dodajem još jedan brend koji je zaokupio moju pažnju. Reč je o P...S Fashion-u.

Nedavno sam se tek upoznala sa ovim domaćim brendom, i posle obilaska njihove prodavnice stekla sam jako dobar utisak. Osoblje je divno i ljubazno, ponuda je trendi, cene pristupačne. U kolekciji jesen-zima 2014/2015, nisam ostala ravnodušna prema odlično ukrojenim haljinama, šik šeširima i neodoljivom asesoaru. Dopalo mi se što nude i opciju prepravke odeće po vašoj želji, besplatno naravno.

U današnjem postu nosim šešir, duks i torbu P...S Fashion.

Imam i toplu preporuku frizera, reč je o Vladi Vergaš koji ima svoj salon u Dobračinoj ulici. Za ove divne lokne je zaslužan upravo Vergaš tim.

Kakva su vaša iskustva sa ovim brendom i da li vam se dopada današnja kombinacija?
























I was wearing:
P...S Fashion sweater, hat and clutch bag, skirt,
Givenchy boots,
Milestone jacket,
Oli M skirt
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Photos by Marija Radosavljević,
Make up - Aleksandra Marković
Hair by Vergaš 


3 comments:

Smizletina said...

PS Fashion mi je jedan od omiljenih brendova. Totalno sam poludela za njima kada sam se zaposlila (pre nekih 8 god) jer sam samo tamo mogla da nađem odelo u odgovarajućoj veličini (34). Obožavam njihove stvarčice :)

Anonymous said...

Prelepo! Sesiric je meden, jako mi se dopada ova kombinacija!

Unknown said...

Suknja je odlicna! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...