21 Dec 2014

Chloe bag

Da volim krzno već vam je jasno. Još više volim ovu bundicu sa potpisom Bate Spasojevića u koju sam se zaljubila na prvi pogled. Priznaću vam nešto. Bundica mi se toliko dopala, da sam tako očarana potpuno zaboravila da ponesem adekvatnu torbu za fotografisanje. Sva sreća da imam drugare u "nevolji" u Beogradu, pa su mi ljubazne gospođe iz butika Distante ustupile za slikanje torbu i kačket, koji mi se takođe dopao. Torba Chloe je od tog dana na mojoj must have listi.
A šta je na vašoj?

Till next post. xoxo




















FASHION VIDEO:
Soon...

I was wearing:
Chloe bag (Distante store),
Hat - Distante,
Massimo Dutti pants,
Aldo shoes.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nails by Ivana - Salon "Ženski kutak"
Make up - Aleksandra Marković,
Photo and Video - Marija Radosavljević

2 comments:

Anonymous said...

Torba je savrsenaaaa! Poz Maja

Anonymous said...

Djukić Svetlana
nemanja.06@sbb.rs
Svima od srca želim mnogo sreće i zdravlja,a sebi u novoj godini želim da nađem posao koji ima veze sa garderobom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...