14 Dec 2014

Fairytales do exist (NYE proposition #3) + Make up tutorial

Ukazala mi se prilika da slikam omiljene komade iz kolekcije Igora Todorovica - Nepocenjivo iskustvo, kao i iz kolekcije Med i Mleko.
Obe su luksuzne, kako krojem i dizjanom, tako i odabirom materijala. 

Filozofija i inspiracija odevnih komada koji poticu iz atelja gde se rađaju bajke koje tek treba da se ispričaju izazivaju oduševljenje i poštovanje kod mene. 

Za vas sam pripremila čak 4 posta koja će ilustrovati bajkoviti svet koji slavi ženstvenost, lepotu i prestiž. Jer svaka žena to zaslužuje bila ona svesna toga ili ne. 

Šminku mi je radila Aleksandra Starčević po drugi put. Na onaj prvi ste jako lepo i pozitivno odreagovali pa sam rešila da vam snimam tutorijal kako da uz njenu pomoć ulepšate sebe. A i Marija i ja smo se zabavljale i usput učile. Nadam se ćete ga i vi oceniti korisnim. :)

Ovaj outfit smatram i vrlo pogodnim kao predlog kako se obuci za vece Nove godine. Ostale predloge pogledajte ovde i ovde.
























FASHION VIDEO:

GET THIS MAKE UP:




I was wearing:
Igor Todorovic dress and coat,
Bag and shoes no name. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 comment:

blogin said...

Divne slike, zaljubila sam se u kaputic :D

http://adalleta.blogspot.no

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...