4 Dec 2014

Me & Him

Od trenutka kada su me kontaktirali iz kompanije Daniel Wellington znala sam da hocu i jedan sat za njega. 

Na moje zadovoljstvo časovnici su mu se dopali na prvu loptu, njemu, mom suprugu i rešila sam da ga iznenadim jednim primerkom. Ubrzo sam došla na ideju kako bismo mogli da uradimo mini editorial zajedno i evo ga rezultat. 

Meni je sat divan poklon a sada u mesecu darivanja ako se odlučite na kupovinu DW sata, hoću da vas podsetim da je čitaocima mog bloga na sajtu danielwellington.com obezbeđeno 15% popusta uz kod "holidayamolusso"

Happy shopping!






Više fotografija ove odevne kombinacije ovde.

Watches: 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...