3 Dec 2014

Must have - Poncho

Jedan od ključnih komada za ovu sezonu a predviđam i za sledeću će biti pončo u svim njegovim oblicima. Ali to nije glavni razlog što je moj odabir pao baš na ovaj komad. Zaljubljena sam. Jer je on u mojim omiljenim bojama, kroj je savršen još ima i resice i jako je topao. Prosto idealno pletivo za poneti u ove hladne dane. Po meni ovo je must have dizajnerski komad.  

U nedelju sam išla na izbor lica godine za 2014-tu, a delić atmosfere možete pogledatu u vlogu na kraju posta. 

Vaša L. 





























I was wearing:
Verica Rakočević poncho, Delijska 3, 
Kocca hat, 
Jane Doe (vintage shop) neklace - Kapetan Mišina 17,
Massimo Dutti pants,
Givenchy boots.

3 comments:

bokyca said...

Divan pončo, vrlo chic i damski! :)

November Favorites

Neon colors - Check out latest outfit post! :)
xoxo

Anonymous said...

Prekrasen post Lili :) bravo

Ivana Split said...

prekrasan poncho i jako elegantna kombinacija!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...