25 Jan 2015

Cashmire poncho by Verica Rakočević

I can't describe how happy I'm. Many beautiful things happend to me this week. I got featured on two huge fashion instagram profiles - Fashion Book and We speak fashion.
Another big thing that will happened is a brand new model of Amo Lusso beanie. Stay tuned in the next few days to found how it will look like. I'm crazy about it already! And maybe I'm going to Milan FW. Huray!

Let me get back to the outfit ...Tell me how beautiful this Verica Rakočević poncho is? It's cold here in Belgrade but I simply needed to show it to you :) As always I'm happy to here your thoughts, don't hasitate to leave a comment. 

***
Ne mogu vam opisati koliko sam srećna! Jako lepih stvari mi se dogodilo ove nedelje. Objavili su dva moja outfita na veoma uticajnim modnim instagram sajtovima -  Fashion Book We speak fashion.
Još jedna velika stvar koja se desila je realizacija novog modela Amo Lusso kapice. Tako sam uzbuđena zbog nje! Budite uz mene nardenih dana ovde i na instagramu kako bi među prvima otkrili njen izgled. Ja sam luda za njom. Novina bi bila i da verovatno idem na Milansku nedelju mode. Jupiii! 

Da se vratim današnjoj kombinaciji... Zar nije ovaj pončo u izradi Verice Rakočević predivan? Ja sam zaljubljena u njega! U Beogradu je hladno ali nisam izdržala da ga ne slikam i pokažem vam ga. 
Kako vam se dopada? 














I was wearing:
Pearls & Trash shirt,
Aldo shoes,
H&M jeans,

6 comments:

Lidija said...

Cestitam!

Unknown said...

Predivna si cela. Boja ponča kao i on sam je divan. Čestitam ti na svemu što si postigla! :)

Zapratite me na gfc-u, uzvraćam:
http://shineperfection.blogspot.com/

Lili Mitrovic said...

Hvala!

Ana Konstantina said...

Gde radis nokte? :)

Lili Mitrovic said...

Ćao, nokte radim u salonu Women's Corner na Vracaru. Kod Ivane, 063 277 199

Lili Mitrovic said...

Hvala puno! 💞

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...