1 May 2015

For the Weekend

Hi my lovelies! Where will you spent your Weekend? 
My family and I decided to visit a village. I  recently figured out that my dauther Valentina didn't had the chance to visit something similiar where she can feel the nature in a special way.
Take the journey with us on my Instagram profile - @amolusso. 
***
Ćao drage moje! Gde ćete provesti praznike? 
Moja porodica i ja smo odlučili da promenimo malo gradsku atmosferu i odemo do Etno sela u blizini Beograda. Oduševljeni smo. Želeli smo da Valentina, naša ćerka oseti prirodu na jedan drugačiji način i zapravo je to bila inspiracija za ovo mini putovanje. Pratite me na Instagramu (@amolusso) i saznajte kako se provodimo ;)










I was wearing;
Juicy Couture,
Zara shirt,
Isabel Marant sneakers.

Photos by Marija Andrić 

3 comments:

Anonymous said...

Dama i u trenerci, to je prava stvar! :) Da li imas neku Juicy torbu i kako ti se dopadaju? Obzirom da bih kupila, ali ne znam sta da radim... I jos jednu stvar koja bi mi bas znacila, da li su tvoja usta prirodna? Verovatno jesu :) Obzirom da si gradska zena, da li znas mozda nekog doktora koji je dobar za popunjavanje usana iz necijeg iskustva? Hvala ti unapred, divna si draga Lili <3

Lili Mitrovic said...

Zdravo, ponosno izjavljujem da jesu ;)
Ali kada bih nekog preporucila to bi bio Dr Simon Pandjaitan. Pozdrav

Lili Mitrovic said...

A Juicy Couture mi je nekako vise za trenerke, slatke su im torbe ali ja bih uvek pre izabrala torbu nekog drugog proizvodjaca;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...