11 May 2015

Balenciaga mafia

My friend and photographer Marija told me - You look like you're from the italian mafia with those sunglasses. And I said let's do business. Help me find the rest of the mafia pieces. 
So we went together trough Distante store and she picked for me this Balenciaga dress. We finished the rest of the combo and went outside to capture this mafia moment. So don't mess with us, we are kind of fashion mafia ;) 

Back to the basic story - By me this is the perfect women of power style. 
***


Moja prijateljica Marija i fotograf mi je rekla - Izgledaš kao italijanska mafija sa tim naočarima. A ja sam se odmah inspirisala i rekla joj - Hajde da se malo igramo. Izaberi mi jos jedan komad koji se uklapa u tu temu pa fotkamo. Ona je vrlo brzo pikirala na Balenciaga ukrojenu haljinu i jaknu i rekla Izvoli. Prihvatila sam izazov i dozvolila joj da me stilizuje. 

Da eto bez zezanja prokomentarišem ovu kombinaciju... Po meni je ona idealna za moćne žene u svom poslu. Ovako odevene mogu zamisliti sudijke, advokatice i svaku ženu koja je samoj sebi stvorila sve što ima. 
Do sledećeg posta. ;) 









I was wearing:
Balenciaga dress and jacket, 
M2 Malletier bag, 
Dior sunglasses - All Distante

Photos by Marija Andrić

4 comments:

Maja said...

Obozavam Gordaninu obucu ☺

Monika said...

Ohh, torba 🙌🙌😍

Anonymous said...

Odlican poslovni outfit!!!

Anonymous said...

Uu naocare su vrh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...