13 Jul 2015

Santorini inspired

Hi my lovelies! I have a big love for Santorini! By that I think mostly of the beautiful colors that this place stands famous for. Those colors are blue and white! My outfit today speaks Santorini language and I can't be happier to wear it! I've got this ensamble from Shein.com and is available to buy it here.

Till next post ;)
***
Hej drage moje! Jedna od mojih omiljenih distanacija u koje je teško ne zaljubiti se je Santorini. A upravo ovaj outfit je inspirisan njime tj njegovim glavnim bojama. U pitanju su dobro poznata plava i bela kombinacija! Deluju umirujuće a tako su efektivna kada se prenesu na odeću. Ovaj komplet sam naručila sa online radnje Shein a to možete uraditi i vi ovde

Do sledećeg posta!










I was wearing:
Shein bottom and top - here
Zara bag,
Christian Louboutin stilletos

Photos by Marija Andrić
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...